PeNgUmUmAn.....!

Kepada semua pengunjung blog nie,terima kasih diucapkan kerana sudi meluangkan sedikit masa untuk melihat pelbagai barang barang yang dijual butik maya nie. Perniagaan nie dijalankan oleh kami suami isteri..Selain dari adaadajecollection,kami juga ada dua blog yang lain contohnye

Butik pengantin http://www.cinta2collection.blogspot.com/ dan http://lace2ndhand.blogspot.com/ kalau rajin lawat la kesemua blog kami. Selamat menjamu mata eak. Dan jangan lupe plak beli !!!



hubungi saya

0122592204

Salam

Isnin, 15 Februari 2010

Penjagaan payudara

Breast Gel by Alissa
RM89.90
Dirumus khas untuk bertindakbalas mengikut suhu badan. Mengandungi bahan Kigeline yang suci dan bersih berasal dari Senegal,Africa. Mampu membentuk,memejal dan menegangkan payudara yang kendur.

Lobata furming herbs Ombak Besar
RM39
Digunakan secara tradisional untuk mencantikkan payudara,melancarkan peredaran darah,melancarkan haid,membuang angin dan kesihatan kulit.


Soy Mirifica Plus Manjakani
RM39.90

Minuman istimewa yang diformulasikan bersama soya dan Mirifica serta Manjakani. MInuman khusus untuk wanita.


Size up & furming Breast
RM59.90
Formulasi unik ini mengandungi rawatan 3 dalam 1 yang dirumus khas untuk wanita yang ingin memiliki saiz payudara yang lebih besar,tegang dan montok.

Furming up Breast RM49.90

Semua wanita menginginkan payudara yang tegang,montok,cerah dan gebu. Firming Up Breast formulasi eksklusif untuk wanita. Produk yang menggabungkan kaedah rawatan dalaman.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan